E

Har försökt komma fram till en beskrivning av det här lilla knytet, närmare bestämt hur jag tycker att hon luktar. Men jag kunde inte vara mer precis, mer än att hon luktade just "gott". Fast jag har kommit fram till det nu. Hon luktar trygghet.


Postat av: Vanilla

Vilket vackert kort! :-) Bebisar luktar otroligt gott! :-)



Kram

2010-02-11 @ 21:51:41
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Anonym

ett synnerligen vackert barn.

2010-02-11 @ 22:03:43
Postat av: Sandra

Du, jag vet att det funnits i hundra år. Men jag är av princip emot allt som är gratis. Dessutom är det oftast extremt dålig ljudkvalitet när man "streamar". Jag köper heller en skiva. Men jag fick mer info igår och då kände jag att det här är ok. Så därför... Don't ever kalla mig pensionär igen, fjortis...

2010-02-12 @ 08:26:43
Postat av: V

Ja, hon är sannerligen lyckad!

2010-02-13 @ 00:53:53
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0