En lång dag senare

Jag var ledsen hela måndagen. Liksom jag-börjar-snart-gråta-ledsen, jag-har-ont-i-min-kropp-och-mitt-hjärta-ledsen. Gemensam vårdnad är inte alltid en dans på rosor, det är då ett som är säkert.

Postat av: Teresa

Stor kram till dig och glad tisdag önskas.



Min är 'bara' borta två helger av fem, ändå vill jag han ska komma tillbaka så fort han kliver utanför dörren, varje gång. Att jag och pappan inte kan kommunicera gör inte saken lättare.

2010-02-09 @ 08:27:05
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Fia

Det är märkligt att sorg och längtan ska göra så djävulskt ont i kroppen och hjärtat. När min yngsta dotter verkar börja tycka synd om mig när hon ska åka veckar jag ihop ansiktet i ett leende och försäkrar henne att allt är bra. Samtidigt ligger min själ i fosterställning och gråter.

2010-02-13 @ 12:40:09
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0