Festligt!

Vad har jag blivit för tråkig och seriös tjej egentligen? Nu får det verkligen vara nog. Jag är grymt trött på att älta känslor, dags att styra upp ett fungerande ROLIGT liv för min del! Nu åker jag till andra sidan stan och går på fest för en av mina närmaste vänner, som har den goda smaken att äntligen fylla 30 och bli vuxen!

På väg till festen ska jag ha den här fantastiska mössan på huvudet! Jag fick den av en annan guldkornsvän tidigare idag, som en försenad julklapp. Älskar den!


Postat av: Anonym

så fiiin!! :)

2010-01-09 @ 19:51:15
Postat av: Matilda

Du är allt annat än tråkig. Dessutom ser du ljuvligt välsmakande ut i den mössan:)

2010-01-09 @ 23:37:54

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0