I Göteborg har jag en del av mitt hjärta

Efter en lång tids tystnad ramlar det in ett sms från min allra första flickvän. Vi känner ju varandra, eller gjorde i alla fall det förr. Vi är kloka och rädda om varandra trots att vi ytterst sällan ses. Jag är glad över att hon och jag har delat så många år tillsammans och jag är glad att hon finns kvar i mitt liv. Jag är också glad över att vi båda gått vidare sedan länge.

Jag skickar henne ett svar där jag hoppas hon har det bra.
Jag har det fint. Jag har det faktiskt väldigt fint.

Postat av: Daniel

Vackert!

2010-01-08 @ 08:23:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: sandra

...och jag följer dig här...

2010-01-08 @ 12:33:00

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0