Viktnedgång

Jag nysatsar på min oformliga kropp och till hjälp har jag tagit medicinen Alli, som säljs receptfritt på apoteket. Det är en mildare form av gamla hederliga Xenical, som är ett slags antabus mot fett. Biverkningarna är inte jätteroliga men ska kunna hållas i schack genom att äta en bra och nyttig kost. Det funkade bra första veckan, men de senaste dagarna har jag fått någon slags snedtändning på pillrena. Alla biverkningar härjar med mig, oavsett hur bra jag äter. Jag har en brudtärneklänning att komma i till april, en brudtärneklänning som passar ett 11,5 kilo lättare jag. Så jag fortsätter stoppa i mig tabletterna eftersom jag minskat 1,5 kilo enbart på tre snedtändningsdagar. Vill man vara fin får man (tydligen) lida pin...

Postat av: Johanna

Vill man vara fin får man lida pin vet du väll ;)! Nä, skämt å sido...vad trist att med biverkningarna. Hoppas de går över snart!

2010-01-16 @ 15:33:20
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har varit arg på alli-reklamen. För jag tycker att tjejen i den ser hur bra och frisk ut som helst. Hon ska inte behöva tycka att det är tråkigt att väga sig. Och blir jag arg på ngt så vänder jag ryggen helt och hållet. Men nu spetsar jag öronen. 1,5 kg på tre dagar? Jag skulle behöva gå ner i typ 20 kg. Vilka biverkningar får man av alli?

2010-01-16 @ 23:59:52
URL: http://www.annastilla.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0