Måndagsmys


Jag älskar den där punkten på din panna. Där är du så len. Och när jag lägger näsan mot den är doften så berusande. Det är du. Den doften är bara du. Jag gillar att sova ihop med dig. Att höra dig andas tungt är så lugnande.

-----------------
Otroligt hur lång dagen blir när man stiger upp innan 07:00. Det känns i kroppen att jag var 12 år yngre när jag hade en egen bebis att ta hand om, minns inte att det var så energikrävande! Speedad på övertrött manér, någon? Jag gissar på total kraschlandning när hennes mamma tar över ikväll.

Postat av: Daniel

åååh så fint skrivet! Visst e det mysigt med småbebisar men trötthet är bara ett faktum.

2010-06-14 @ 22:31:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Fia

O, vad fina ni är på bilden!

2010-06-14 @ 22:38:10
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Jag grät just ihjäl mig! jag som just målat mig. Fan.

Du skriver underbart.



Puss till Dig och snäckan.

2010-06-15 @ 13:49:24

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0