I hate waking up

Inatt var det svårt att sova, jag gick många barfotavarv i tanken. Ibland blir det skönhet av omöjligheter och jag önskar att det fanns garantier för fortsättningen. Men ingen kan veta hur det blir och den här gången är det bara jag mot mig själv, för mig själv. För livet.

Postat av: Anonym

Tack för raden du skrev (i januari,loggade in först idag å såg). Känns bra att någon märker att man är borta. Tankar snurrar i nattens timmar, man blir glad å kluven. Avskyr ordet förgänglighet, garantier hade varit tryggt. Eller om man kanske åtminstonne kunde teckna en försäkring, som skyddar en mot smärtan om hjärtat brister?

2010-03-01 @ 14:44:01
URL: http://subcutant.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmpf...

2010-03-01 @ 14:44:16

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0