Nu skulle jag önska

Drömmer att jag inte har något speciellt inbokat. Drömmer alltså. I själva verket flyger jag till Oslo för att jobba över helgen och jag vet att det inte kommer att bli mycket tid över. Eller rättare sagt... den tid jag har att skriva, lämnar inget över för reflektion. Om jag ens har internetuppkoppling. Så alltså, det kan bli lite glest under ett par dagar.

Jag myser i soffan och tänker inget händer här, men det gör ingenting om dina händer är här. Varför lyssnar du på så ledsen musik, frågade någon apropå klippet i mitt förra inlägg. Så här kommer en lika bra gladlåt också då.


Postat av: Anonym

var försiktig och kom hem hel. och glad.

2010-03-18 @ 11:49:55

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0