Vänskap som består

Andra faller nog pladask för hennes medfödda charm och den naturliga sociala samspelsförmåga som lätt kan misstas för öppenhet.

Men jag håller henne nära för att vi utmanar och älskar varandras sinnen om vartannat. För att hon hör direkt om jag ljuger och beställer precis det jag vill dricka innan jag hunnit säga det högt. För att vi läser varandras kroppsspråk lika bra som ord. För att vi tycker att några dagar utan kontakt är lång tid och för att vi anförtror varandra det viktigaste vi har. För att vi skrattar tills vi gråter och för att vi försökt skiljas åt, men bara hamnat ännu lite närmare varandra. För att hon ibland försöker förklara för mig hur hon tänker, trots att jag har bättre koll än henne redan från början. För hennes ögon och sättet som de ser på mig.


Postat av: V

Så nära...

2010-05-10 @ 23:09:38
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Fia

Ovärderligt

2010-05-13 @ 14:04:51
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0