Planering

Hur många liter te krävs det för att värma upp en frusen kropp? Pratar vi tre liter? Fem?
Jag dricker och dricker.

Jag älskar att planera guldkanter på tillvaron och en dag kom jag och en vän på världens bästa idé. Vi ska fira nyårsafton på en herrgård, Dufweholm närmare bestämt! De erbjuder afternoon tea med scones, sjurätters middag och fyrverkerier. En investering i välmående, det känns som något av en succé!


Postat av: malin

Det låter verkligen jättemysigt!! Det skulle jag vilja göra någon gång. Om det blir av så kan du väl göra en utförlig recenssion? Vart ligger det föresten?

2010-10-28 @ 09:22:31
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det ligger i Katrineholm :-)

2010-10-28 @ 11:21:08

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0