Tunt lättledsen

Det pågår förändringar i tillvaron som gör mig tunn i huden. Oftast känns det inte alls sorgligt att bo ensam, men nu är det höst och jag har ett ständigt Niagarafall på lut. Åh, att köpa tre ynka deciliter mjölk, bara till sig själv. Andra saker som spär på är att vara ensam hemma utan dottern som man dessutom har bråkat med över telefon/ stå i mataffären med ett mjölkpaket i handen när alla andra har storhandlat inför helgen / vara frusen och hemkommen till diskberg och orkeslöshet/ vetskapen om att man ska jobba hela helgen.

Små, små situationer som blir till oceaner bakom ögonen. Önskar mig att gråta ut.

Postat av: Susanne

Jag vet att det känns ensamt, jag kommer snart vara i samma situation... Men du är inte ensam, vi är många här ute i i cybervärlden som tänker på dig. Du verkar vara en bra person!

2010-10-22 @ 20:52:07
Postat av: missj

Sänder en kram från Norge!

2010-10-23 @ 00:20:10
URL: http://miss76.blogspot.com
Postat av: V

Jag är också ensam, klanen till trots.



Varm kram till OSS <3

2010-10-25 @ 11:23:11
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0