Graviditet; som din värsta PMS upphöjt till tio

Vaknar upp med svullna ögonlock. Önskar att jag kunde få slut på tårarna någon jävla gång och att hormonerna inte bara tillfälligt låter mig andas, utan faktiskt försvinner på riktigt. Jag önskar att jag var en sån som hånglade mer med främlingar för jag vill byta ut det ledsamma mot andra känslor, vilka som helst. Jag vill inte vakna upp med svullna ögonlock imorgon. Jag vill inte vakna upp med svullna ögonlock imorgon. Jag vill inte vakna upp med svullna ögonlock imorgon.

Postat av: Teresa

Jag önskar också att jag var en sån som hånglade mer med främlingar. Och jag hoppas du slipper vakna upp med svullna ögonlock i morgon.



Puss ;)

2011-08-25 @ 19:54:20
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: tea4two

Och jag är kanske ingen främling längre?

2011-08-26 @ 09:03:54
Postat av: Anonym

Åh, lider med dig!!! Kraaaam

2011-08-28 @ 10:30:04
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0