Jag slänger in lite norgejobb mellan de ordinarie arbetspassen

Som om jag förtjänade något slags straff, för att jag alldeles för länge har tänkt att pengar alltid är värt mödan. Så har hela denna fredag känts. Inte för att överdramatisera eller så, trots att det nog är precis vad jag alltid gör när jag sitter vid tangentbordet och tänker att jag är den enda i hela universum som mår precis så här nu.

Postat av: Vicktoria



Hej Annelie!

Jag tänker på Dig, men har inte varit här.

Spanade efter RFSLflaket, men såg dig aldrig.

Jag har arbetat hela sommaren, dygnet om, sovit för litet med extra hjärtslag.

Det kan det aldrig vara värt.

Var rädd om dig nu fining.

Snart snart snart...



Kram och <3

2011-08-13 @ 08:48:16
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0