And then you kissed me

Jag kan fortfarande inte höra vissa låtar utan att tänka på henne. Detta eftersom de bara påminner om en viss tid och det som inte fanns kort därefter.

Det var nu eller aldrig och jag höll telefonen som det inte skulle ringa ifrån och jag vågade inte heller ringa henne och fråga hur hon mådde resten av den kvällen eller dagarna efter. Men jag såg att det fanns kvarlämnade ord och känslor så jag hoppades och tänkte: Hon kommer tillbaka.

Tårarna på sängkanten. Jag minns inte om det var du eller jag som grät. Jag minns bara känslorna som vi drack. Det snöade visst ute.


Postat av: Fia

Jag ryser av välbehag av din text! Du målar med ord och lyckas förmedla känslor med några få magiska formuleringar!

För övrigt så gick det inte att skriva kommentarer hos dig för ett par dagar sedan. Jag skrev lite om den fina, kärleksfulla bilden på dig och din dotter, men kommentaren försvann i cyberrymden.

2011-12-03 @ 18:54:06
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0