Det är 40 graders skillnad mellan Sverige och Thailand

Jag packar tröjor, linnen och klänningar, väljer tre färgpennor och en anteckningsbok, rättar till skosnören, väljer örhängen och lägger pass och biljetter till rätta. I morgon kliver jag, min dotter, min bästa vän och bebisen i min mage på ett flygplan till Koh Lanta i Thailand. Där ska vi befinna oss i 16 dagar för att utforska exotisk natur, vidsträckta stränder, pittoreska restauranger och konstiga butiker. Jag kan säga tack, hej och skål på thai, men mycket längre än så sträcker sig tyvärr inte mitt ordförråd. Njuter jag riktigt ordentligt kanske varje dag känns lång som flera år.


Postat av: Johanna

Hoppas ni får en alldeles fantastisk resa! Sola lite för mig med =)!

2011-02-28 @ 22:52:39
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Anonym

ENJOY!

2011-03-01 @ 08:54:08
Postat av: J

Vad underbart det låter! Hoppas ni får en riktigt härlig resa, Thailand är ju aldrig fel. :)

2011-03-04 @ 15:50:57
URL: http://kvarkensmammor.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0