Limited edition

Jag vet att jag ackompanjerar min morgontrötthet med ett gräsligt humör och pratar alldeles för mycket på kvällarna när hon är trött och vill sova. Jag vet att det finns så många andra tjejer, sådana som går på spinningpass och jobbar hälften så mycket, men får bättre lön ändå. Tjejer med realistiska drömmar. Men när jag är med henne glömmer jag bort att jag inte kan förstå varför hon väljer mig.

Postat av: Anonym

Så härligt!



Jag tänker att du borde veta att du har kvalitéer, som väger över morgonhumör, spinningpass och pengar. Jag beundrar hur du lyckas få till lyx på tillvaron trots en inte hög lön nog. Drömmar ska inte vara realistiska, då kallas det för mål. Drömmar är att flyga över förnuftet med hjärtats kraft. Att tänka större än självkontrollen. Dröm stort!

2011-03-30 @ 13:51:49
Postat av: Ank

Jag är ledsen att jag är så slö och långsam. Först nu förstår jag att du är gravid. All lycka till dig, din flickvän, pappan, din dotter och den lilla ofödda regnbågsbäbin. Härliga nyheter.

Kram från din bloggkompis Ank

2011-03-30 @ 21:27:32

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0