Dan före dan

Det mest lyckade under min sista dag som 32-åring, var att jag fick visa leg på systemet.

Min bästa födelsedag, jag vet inte. Kanske när jag fyllde trettio, men samtidigt tror jag att min favoritfödelsedag kommer att komma. Kanske när jag fyller 40. I mina fantasier ingår långt hår, en grovstickad kofta över tunt linne och nakna armar, ett hav och en brygga och någon som sitter bredvid mig. Hennes röst låter som solvarm hud doftar. Uppe i huset väntar kvällen, vännerna, bordet, maten. Barnen har somnat för länge sedan. Musiken står på lågt innanför de öppna glasdörrarna till altanen.

Postat av: tea4two

Grattis!

2011-05-17 @ 00:03:49
Postat av: Johanna

Det gjorde jag med! Det var bättre förr =)! Vi gjorde det under lokalbedövning sist men det skulle aldrig gå nu när han blivit så gammal så därför blev det narkos. Tyvärr!



Just ja...STORT GRATTIS, må solen skina över dig hela dagen lång =)! massa kramar från norr

2011-05-17 @ 10:00:14
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0