Plågsamt medveten

Igår tog jag mig en tur med kommunaltrafiken in till stan. Tydligen har jag blivit så tjock att folk reser sig upp på bussen för att lämna plats. Jag hade ett möte med en hudläkare för att ta bort två leverfläckar. När jag satt där och kände mig olustig i bara underkläderna så passade han på att kommentera mina kärlbristningar på benen, något som han tyckte jag skulle komma tillbaka och "fixa till".

Kände man sig inte fultjock på morgonen så gjorde man det definitivt i slutet av dagen.

Postat av: Anonym

Åh fy fan! Kan man inte anmäla den jäveln för kränkning?



Jävla man!



Du är fin som du är! En äkta kropp är den vackraste.



Kram

2011-05-14 @ 15:38:48
Postat av: tea4two

Underbara, vackra Annelie...



2011-05-14 @ 21:37:32

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0