Livet plockade ut en av sina dagar

Det var egentligen ingenting konstigt med den dagen. Inte från början i alla fall. Men i efterhand skulle hon komma att tänka på den som den där majdagen som förändrade a-l-l-t.

Vad den förändrade:
Bejakandet
Avståndet mellan innerstan och förorten
Synen på stjärnorna
Smaken av rödvin
Händers påverkan
Rädslan att släppa in
Vinden vid havet

Hon minns att hon tänkte: jag faller men jag står fortfarande upp. Föga anade hon att hon låg ner redan då. Men det skulle hon snart upptäcka.

Postat av: Teresa

Kan inte koncentrera mig på din text för jag ser att du kan göra stycken, blankrader. Varför kan du och inte jag? Vad gör jag för fel?

2011-11-08 @ 13:38:29
URL: http://teresafagerstablogg.se
Postat av: Teresa

Buhu, buhu!!! Det går inte hur jag än gör, vad gör jag för fel? Ska det vara de där små strecken i hörnet eller inte? På ena sättet fick jag radbyte som jag ville, men inga nya stycken och på det andra blev det inga radbyten alls, typ. Gah!

2011-11-09 @ 22:13:02
Postat av: Fia

Jag funderar så på om det här är en lite-ont-i-magen-text eller om det var början på något bra.

2011-11-10 @ 20:34:47
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0