Separationsångest

Det känns inuti nu, att mammaledigheten närmar sig sitt slut och att bebispappan ska ta över. Det påverkar konstant sinnesstämningen och ger mig ingen ro. Den 22 augusti ger jag mig ut i arbetslivet igen.
 
Att vara ifrån bebisen är som att befinna sig i ett vacuum. Där jag liksom färdas framåt i precis en och samma takt. Det smärtar inte, utan är snarare en plats där väldigt få känslor finns. En transportsträcka utan toppar och dalar. Jag kan existera där. Men jag lever inte.
 

Postat av: Fia

Åh, förstår dig. Varje sekund med barnen är ovärderlig!

2012-07-04 @ 12:10:07
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Fredrika

Hej! Bra blogg , googlads på Jonas waldén och hamna på din blogg! Skulle du kunna ringa mig? Jag är kontaktad och har panik behöver få svar på visa frågor 073 087 53 57! Med vänlig hälsning Fredrika orolig 22 åring

2012-07-08 @ 13:00:24

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0