Känner tyngden av ett decennium i händerna

På sistone har jag tappat taget om fantasin. Blir nerslagen av vardagen, om det nu är så här den känns. Borde lyfta min envisa haka mot vårsolen och svälja livet i stora klunkar. Hitta glittret, hitta nya viljor med för den delen. Men solen lyckas inte tina mycket alls, bara sudda ut de tydligaste dragen. Det är väl fint att hon känner för en person, men jag är ledsen över att denne inte är jag. Jag är innerligt ledsen över att det inte är jag.

Postat av: tea4two

Ja, det är svårt att sluta älska någon.
Ibland önskar jag att jag kunde hata henne för hon gör så ont. Men egentligen så blir det nog bäst om vi fortsätter vara vänner - för alla inblandade.

Vårsolen gör gott och jag misstänker att du har massor av envis styrka inom dig. Använd den, för du är värd att vara glittret i någon annans liv precis som de ska glittra för dig.

Svar: Tack för fina ord.
Annelie Hansson

2013-04-11 @ 12:08:46
Postat av: Fia

Man kan ju inte precis kommendera sina känslor, men jag hoppas att du kanske kan det ändå.
Och då hoppas jag att du har glada, kärleksfyllda dagar att vänta dig.

2013-04-11 @ 21:20:34
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0