Det är inte enkelt förrän det är självklart

Jag har lärt mig att inte hylla välmåendet. Det slår så lätt tillbaka. Men det känns kanske okej idag. Det känns kanske okej i värmen på balkongen med de nyinköpta plantorna. Kanske är det bara sommarvärmen som gör att det känns okej, kanske är det blommornas färg. Det är nog bara solen, jag vågar inte tro på att det hela är en beständigare känsla än så. För det har varit så mycket ösregn på insidan i så många månader.

 


Postat av: Fia

Jag hoppas att det har regnat klart ett tag nu. Lite regn då och då kan man knappast undvika, men det behövs uppehåll och solvärme också!

Svar:
Annelie Hansson

2013-06-23 @ 09:28:14
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0