Jag tänker att vi får se vad det blir av det hela

Hej oktober, dina himlar och ditt ljus rubbar alla mina system, rensar bort allt överflödigt, gör det lättare att andas. Jag tycker mig känna mig något lättare om hjärtat, det där hjärtat som har varit tyngt av livet. 

Vi har blivit ett rätt bra team på sistone, jag och den där glädjen. Vi hittar på en massa mysiga saker, såsom att åka till Dalarna en oktoberhelg och finna nya, fina vänner. Tänker även på samtalen jag haftEller sitta och skratta så man gråter i en soffa intill sina favoriter, eller bara existera med hela själen. 

Postat av: Fia

Vad mysigt det låter! Så där borde alla få må lite oftare.

2013-10-19 @ 16:27:33
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0