Söndagsfluff

Jag ser det här som skrivövningar. 
Precis som mina dagar är rutinövningar.

Igår kväll när jag försökte somna var mitt huvud fyllt av tankar och efter åtta timmar med levande drömmar så vaknade jag på jäkligt rätt sida. Körde igång Spotify så att hörlurarna skakade och drog ut i skogen. Run in any weather!

Dagen har liksom flugit fram och på eftermiddagen så landade jag i famnen på en gravid vän som jag den nionde april, har varit nära vän med i exakt 20 år. Vi bestämde att afternoon tea på Häringe Slott får tillhöra vårt årliga firande från och med nu. 

Vårparadoxen: man känner sig härlig och liksom vacker, men ser i själva verket ut som en svullen ödla utan pigment. Därför håller jag mig på behörigt avstånd längst ner till höger på bilden.



Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0