Klampade till Götgatan 71 en torsdag i februari

Att statistiken tickar upp mot 20 besökare om dagen, när jag inte ens skriver, gör mig både smickrad och fåfäng. Jag har sovit mycket de senaste dagarna, om ni undrade alltså. Kroppen behöver visst hinna fatt själen. Jag är även ensam nu, vilket är på gott och ont. Mest på gott antar jag ändå, när mönster måste brytas en gång för alla. Den här satans romantikern är nämligen svår att göra sig av med.

Postat av: tea4two

Tror inte du gör dig av med romantikern för gott. Men man behöver landa, hitta nytt fokus och känna att man står stadigt innan man släpper fram den igen. Annars riskerar den välta omkull dig - och det är inte bra för någon.

2014-02-16 @ 10:47:21

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0