Ingen annan människa kan jämna ut ens bucklor

Jag tror att jag är på väg tillbaka. Till en version av mig själv som innehåller lite mer mod men också egenskaper som jag inte tillåtit tidigare. Det är fortfarande skört och spräckligt med en rädsla för att inte vara tillräcklig. Därför rör jag mig inte i några farliga områden. Men ikväll känner jag mig hudlös. Har nära till mig, nära till känslor och nuet.

Postat av: Fia

Hudlöshet kan visa sig vara styrka i stället för sårbarhet.

Svar:
Annelie Hansson

2014-03-20 @ 20:34:31
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej, ingen annan göra det. Vilket lurendrejeri att man gått och trott det så länge. Men den medvetenheten, gör att man har helt andra förväntningar och det öppnar upp för en mer tillåtande kärlek och relation. The good fri spirit.

2014-03-23 @ 09:54:24
Postat av: Anonym

Free;)

2014-03-23 @ 20:48:16

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0