Bahia Feliz, Gran Canaria

Med mina tår gräver jag i sanden. Låter sandkornen fästa sig på mina nybadade fötter, ja de letar sig faktiskt ända upp till knäna. Solen värmer min rygg och snart är den alldeles torr igen. Jag somnar till en stund där i värmen. Drömmer hastigt och ryckigt medan solen står som högst. Vaknar till och låter genast det blågröna vattnet skölja över min kropp. Jag önskar att solen ville lysa så här enkelt fler dagar.


Postat av: Anonym

Hej är du möjligtvis Annelie Viola Caroline Hansson och är sambo med Jens Olof Edbladh?
Maila mig i så fall behöver komma i kontakt med honom ang felringningar.

Svar: Hej, nej.
Annelie Hansson

2015-02-25 @ 19:00:38

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0