12 veckor kvar. Faktiskt!

Jag tror jag ska hänga en skylt runt halsen med färdiga svar på de dagliga förolämpningarna som haglar på jobb och fritid. För nej, det är inte dags att föda snart och nej, det är inte mer än en i magen. Jag kan heller inte svara på din undran varför jag trots detta tycks vara så enorm. MEN KANSKE FÖR ATT DET ÄR TREDJE BARNET JAG VÄNTAR OCH MAGMUSKLERNA INTE SYNTS TILL SEN 1998 NÄR DEN FÖRSTA KOM UT!

Nästa person som ger sig in i denna oönskade frågesport, kommer få leken tåla.


Postat av: Anonym

He he Jag tror jag skulle vara miljonär om man fick en krona för varje fråga. Av alla människor. Alla som man inte känner som helt plötsligt kom fram och tog på magen. Gahhh blev galen. När jag väntade Lea så blev jag så frustrerad så jag satte faktiskt en lapp en dag. Rör ej. 4 barnet på 6 år. 10 veckor kvar. Nej spricker inte

Svar: Och att folk EFTER FÖROLÄMPNINGEN försöker släta över det med att lägga till att man är "alltså jättestor men fin". Tack??? Mitt tidigare artiga leende har stelnat vid det här laget.
Annelie Hansson

2015-05-06 @ 06:10:30
Postat av: Malin Ilstedt

Ja Malin var det som hade skrivit lappen. Trodde jag hade loggat in. ☺

2015-05-06 @ 06:11:50

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0