Min tid

I veckan fyllde jag 40 år. Jag gjorde vad jag kunde för att vara i ögonblicket. Minnas ljuden, igenkänningen och tryggheten.  Det fanns en enkelhet som genomsyrade och för mig betydde den något. Jag går längs en känslomässig tidslinje med lätta steg. Det är nu det är perfekt.

Postat av: Fia

Jag tappade bloggandet helt i nästan ett år, och nu har jag fått lite lust igen. Och då tittar jag givetvis in på mina favoritbloggar. Grattis väldigt mycket i efterskott! Och hoppas att du snart skriver lite i din blogg igen. Jag har alltid tyckt om ditt vackra sätt att uttrycka dig.

Svar: Så himla fint att se dig igen.
Annelie Hansson

2018-11-03 @ 17:45:22
URL: http://neverkeso.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0