Level up

Så vi överlevde vår första minikris, det är vi båda överens om. Tur det för jag är mest van vid att folk jag varit kär i säger tack och adjö när något blir besvärligt. Eller påtalar hur fel jag är och har, så fort en yttrar minsta betänklighet. Då vill man ju helst inte yttra något alls. Så jag min vana trogen tänker länge och sparar på småsaker tills de briserar till något som blir så orimligt stort att det inte går att hålla tillbaka. Det är ju inte så sunt inte. Så jag tränar vidare på tvåsamhet och kommunikation.
 

"And the day came when the risk to remain tight in a bud, was more painful than the risk it took to blossom".’ 


Hur vackert är inte det?


Sen det här med att jag tydligen skriver igen och att det känns helt kul och helt nödvändigt. Det var ju ändå oväntat och det varar väl så länge lusten finns kvar. Jag har alltid varit bättre i skrift än verbalt, så det är ändå inget jag talar högt om.






Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0