Flintskallig next?

Mitt liv är som något som går i repris. Days of our lives. Det har de rätta ingredienserna till en neverending såpopera, det har det. Men jag ser fram emot min dejt på torsdag! Anammade ett nytt uttryck idag: Är du kvalitet så får du kvalitet! Så sant, så sant. Jag är smart och snygg och bra och fattar hon inte det så beror det på bristande mentala förmågor hos henne. Så det så!

Jag tappar jättemycket hår. Jättemycket! Jag är rädd att jag håller på att bli skallig.
Snacka om neuroser.

Postat av: malin

Försök att inte "måla fan på väggen" :) Det kanske blir du som inte fastnar för henne och hon tycker att du är fantastisk, eller hur?
Sorger fäller mycket hår...jag har också erfarat det. kramar

2007-10-08 @ 11:26:11
URL: http://mallanp.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0