Ja, jag tycker synd om mig

Jag känner mig ännu mer obekväm med mig själv än vad jag brukar. Vad är det här? Vem är det som jag träffar i badrummet på morgonen, med nytillkomna rynkor, påsar under ögonen och valkar hängandes? Om det är jag, vill jag inte känna mig själv.

Jag tror jag har dammsugit upp en av mina extranycklar till hemmet. Nu är frågan, är jag i tillräckligt behov av den för att jag ska orka sprätta upp dammsugarpåsen?

Postat av: Anonym

hmm,nyckel vs uppsprättad dammsugarpåse... den är svår... jag hade handlat först och tänkte sedan... och troligtvis insett att nähej, det var inte värt det...

2010-01-10 @ 17:34:09
Postat av: Fia

Jag skulle absolut sprätta upp dammsugarpåsen. Den extra nyckeln kan bli viktig när du minst väntar dig det.

2010-01-10 @ 23:00:07
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0