Just ni och just jag

Man kan inte förvänta sig att livet en dag svävar förbi och frågar om man vill följa med. Givetvis kan man snubbla över vissa människor och vissa chanser, men man måste också vara beredd på att rycka sig i kragen när det krävs. Vara beredd på att våga. Beredd på att falla. Beredd på att ingenting någonsin går som man hade tänkt sig från början.

Det här är livet och det kommer inte vara särskilt intressant om vi inte vågar leva.

Postat av: Fia

Så klokt och så sant! Det där skulle jag behöva skriva upp i jätteformat och kopiera i hundra exemplar och titta på hela tiden för att kasta allt gammalt bakom mig. Jag har sagt det redan förut, men du trollar med orden och lyckas så ofta på ett klockrent sätt beskriva en känsla eller en situation med några få välformulerade ord. En ordkonstnär :)

2010-01-21 @ 21:46:56
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0