och hon kommer att älska just det

Jag har egenheter för mig, sådana där saker som nästan ingen vet. Jag tänker att jag vill leva med någon som ser allt det utan att ens behöva fråga. Denna någon kommer att veta hur dålig jag är på att laga mat, att jag vill ha mjölk i mitt te, att jag har sett musikalen Rent sju gånger och att en av mina värsta mardrömmar är att inte få bo vid havet någon gång i framtiden. Hon kommer inte att bry sig om att jag har bristningar på magen efter graviditeten. Inte heller skratta elakt åt att jag alltid spiller ut saker, eller håller tröjärmen vid näsan när jag är sömnig, på samma sätt som jag höll favoritnallen som barn. Hon kommer bara att tycka att de där skavankerna gör mig ännu finare. Ja, hon kanske till och med skulle tycka att jag är fantastisk.

Postat av: tea4two

Det vet du att du är...

2010-01-04 @ 23:23:47
Postat av: H C Barregren

Det är så det är. Om den perfekta människan fanns kunde man inte älska henne. Kärleken lever i de små skavankerna, det som gör du till du...

2010-01-05 @ 09:48:39
URL: http://www.bums.nu
Postat av: Matilda

Kärleken finner du inte genom att hitta den perfekta personen, utan genom att se en imperfekt person på ett perfekt sätt /S Keen



Nog är du fantastisk alltid:)

2010-01-05 @ 22:36:45

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0