Sentimentalt tjafs om vänskap (fast ganska fint ändå)

Hon vet min historia och jag vet hennes. Jag vet varför hon ogillar kyrkor. Varför hon stänger av när hon är ledsen och har nerbitna naglar. Varför hon inte tål att människor kommer för sent. Jag vet att hon älskar rosévin och att bli kittlad under fötterna. Att hon får obehagliga rysningar vid tanken på att äta mat ur djupa tallrikar. Jag vet hur hon fick ärret ovanför sitt högra öga.

Ibland bråkar vi. Om dumma saker. Det är sällan vi bråkar om viktiga saker. Men trots prövningar så har vår närhet bestått och hennes ögon ser fortfarande igenom mig och vi skrattar fortfarande åt samma skämt och äter fortfarande chokladpudding som efterrätt.

Jag vet alla viktiga och oviktiga saker om henne. Varje kurva, varje centimeter av hud.


Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0