Årsbästa

Igår fyllde jag 34 år. Hade en bra dag med de närmsta och spenderade kvällen på stan med en fin person som jag har känt i många år. Hon den där som känner mig utan och innan. Hon som säger sanningen rakt upp i mitt ansikte hur pass ful den än är. Hon är den som alltid är lite för närgången i mitt innersta. Hon är tjejen som folk pratar om, för att hon vågar stå ut.

Det var kväll på Strandvägen när vi åt middag och jag funderade i tystnad på det vackraste jag fått av henne under det här året. Trygghet, förlåtelse, insikt, kärlek och gemenskap. Fantastiska materiella ting har hon också överöst mig med, men det andra var det vackraste jag fick och jag älskar henne för det.

Postat av: Vicktoria

Det ni har är så fint att det känns ända hit, varm varm kram

2012-05-19 @ 07:01:40

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0