Always love at the very core of your being

Jag vägrar oftast acceptera att allting inte går att laga, åtgärda, förbättra. Jag letade efter hål bland murarna, kröp innanför och nådde fram. Ord är vackra, den här gången gjorde hennes ont på ett fint sätt. Det gjorde ont eftersom det berör mig så in i helvete.

Postat av: Teresa

Du underbara människa som jag aldrig träffat, du skriver alldeles underbart, du sätter ord på känslor som jag aldrig får ur mig. Du har en stor varm själ.

Kramar

2007-11-01 @ 19:11:18
URL: http://teresafagersta.blogg.se
Postat av: Anonym

:-)

2007-11-02 @ 03:45:40
Postat av: Anonym

jag gillar inte snorkfröken.

men jag gillar dig.

2007-11-02 @ 03:48:00

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0