Det som räknas

En av de vänner jag håller mest kär är Helene. Vacker som en morgon med ett själsligt djup som berör mig in till hjärteroten. Jag kan inte räkna gångerna jag haft goda samtal med denna förunderliga kvinna, men jag vet att efter varje gång vi ses, så känner jag mig klokare. Hon är en sådan människa som jag aldrig känner mig tveksam eller orolig med, utan våran vänskap präglas av en ärlighet man inte alltid kan förvänta sig. Hon tar mig alltid i kragen när jag behöver det, och har funnits för mig när jag mått dåligt. På samma sätt som jag alltid kommer finnas här för henne.



Postat av: missj

Äkta vänskap är något att värdera högt...högst! :D

2009-08-11 @ 19:54:16
URL: http://miss76.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0