God jul tillbaks

I dag damp det ner ett julkort i brevlådan. Dottern hämtade in posten och spärrade upp ögonen eftersom motivet var en smula oanständigt. Jag har suddat till bilden med hänsyn till eventuella känsliga bloggläsare, men ni kanske hajjar. "God jul önskar en okänd välgörare" stod det på baksidan. Man ganska mycket dör av nyfikenhet nu.


Postat av: Johanna

Själv så får jag "bara" julkort med tomtar eller söta barn på! Vad gör man för att få ett sånt där???

2009-12-17 @ 21:20:44
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vad läckert att få en vacker frestelse med posten. Jag får bara räkningar!

2009-12-17 @ 21:21:31
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: tea4two

Ahh.. jag skulle ha lagt kortet i ett kuvert.



Sorry Emma men kortet var tänkt att ge ett litet leende till din mor, inte skrämma dig.

2009-12-18 @ 10:43:47
Postat av: Annelie

Åhå, nu har du förgyllt min tillvaro med TVÅ vykort! Men hemlig är du likt förbaskad, så hemlig att du har en mail som skickar tillbaka meddelanden med orden "okänd mottagare" ;-)

2009-12-18 @ 11:26:09
Postat av: tea4two

Mmm, prova "se" istället.

2009-12-18 @ 11:50:48

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0