Kärlek!

Jag och min barndomsvän firar nyår på en herrgård i Katrineholm. Vi klädde upp oss i galaklänningar till middagen och inväntar nu tolvslaget med fyrverkerier. Jag önskar alla fina därute ett riktigt gott nytt år. Fira med massor av bubbel, härliga människor, tunna klänningar och paljetter, mer eller mindre bra musik och många skratt. 2011 ska bli ett fantastiskt år och så vidare.


Postat av: Teresa

Jag önskar dig ett riktigt fantastiskt 2011. Vi firar inte alls, i princip... i varsitt soffhörn, febriga, hostiga och snuviga, men eftersom det är som det är just nu är jag glad att han är hemma hos mig och inte ute och dräller.



Stor kram

2011-01-01 @ 00:09:41
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Här blev det paljettrigt o glittrigt värre =)! Precis som det ska vara på nyår! Hoppas att ni hade en fantasktisk kväll! kram

2011-01-01 @ 14:14:27
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0