Qx gaygala på Cirkus igår

Det kan anmärkas att gaygalan igår fick en värdig Årets Homovinnare i idol-Mariette! Men varför inte döpa om evenemanget till böggalan, för det är ju just det den är. Idag sitter jag med ett stukat finger och ett lätt värkande huvud, men är klart nöjd med gårdagen!

Klänningsbild från förfesten


Förfest-sällskapet




Kall champagne i glaset och ansiktet ditmålat



Mitt galasällskap hade lämnat barnet hemma och var redo för fest!


Jag och mitt galasällskap lite tröttare framåt natten



En av de där Hollywoodfruarna var på plats


Erica hittade snyggt sällskap på dansgolvet framåt småtimmarna...



...så jag tog på mig att underhålla snyggingens flickvän under tiden...
(observera min lätt nöjda uppsyn!)


Postat av: malin

hahaha !!! Helt underbar min :)) Vad tänkte du där?

Det ser ut som att ni hade väldigt roligt i alla fall.

2010-02-03 @ 08:42:56
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, lyllo dig som fick träffa Maria Montazami. Hon är TOPPEN (uttalas med västerås-dialekt)!!!! Och hon vill starta en firma som ska tillverka tofsar, för hon älskar tofsar. Och jag är inte ironisk när jag säger att jag gillar henne. Jag tycker verkligen att hon är TOPPEN!!!!

2010-02-03 @ 20:48:10
Postat av: Anonym

Ovan sagt av Ank, alltså

2010-02-03 @ 20:48:52
Postat av: Fia

Vad kul med gala! Och vad otroligt snygga ni var allihop! Var det bara vackra människor som fick en inbjudan?

2010-02-03 @ 22:26:45
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men nu blir jag lite avis, var min favorit hollywoodfru där!? Häftigt att få svira på sig festblåsan, snyggt :)

2010-02-06 @ 17:31:49
URL: http://balansgang.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0