Till alla googlare därute

Jaha gott folk! Det är dags för en Best of Googling! Här är några av de underliga sökord som mer eller mindre  förvirrade människor skrivit in i google för att finna svar. De fann nog inga sådana, eftersom de hänvisades till min blogg. Men vem kunde ana att google är en sån bra källa för skratt?

1. Annelie Hansson MILF.

Detta är spännande. Fram till nyligen visste jag inte alls vad detta uttryck betydde, men det betyder Mothers I´d like to fuck. See and learn säger jag bara, folk ser mig ju uppenbarligen som en sådan!

2. Anneli Hansson Paradise Hotel.

Återkommande tema bland besökarna men jag är inte i närheten av att vara den här människan. Hon och hennes syster finns här.

3. bögsar som kissar i sängen på varann.

Här måste språkfascisten i mig komma fram. Det heter inte bögsar. Det heter bögar, eller homosexuella. Personligen känner jag inga sådana som kissar i sängen på varandra.

4. sjuksköterskeexamen, vad ska man köpa.

En liten klocka som man kan fästa fast med en nål i fickan är vanligt. En spahelg för tentatrött kropp förmodligen mer uppskattat.

5. annelie knullar

…alldeles för sällan, vågar jag påstå.

6. Jag träffade Annelie i fjällen tandådalen 22 Januari 2010. Jag fick hennes telefonnummer men det går inte att komma fram var ska jag hitta henne. Hon bodde i Stockholm och jag vill komma i kontakt hur ska man göra… (osv)

Den här jättelånga googlingen gör mig förbannad. För fan, googla inte en halv roman människa!

7. Kattakuten.

Jag har två kattdjur och jobbar på akuten. Men har jag någonsin bloggat om det som kombination?!


8. Annelie har dubbelmoral

Ouch! Got me there.


Postat av: Vicktoria

UNDERBART! Gud så roligt! Och du är rolig!

Men hur har du lyckats få det så detaljerat?



Jag tycker ju att sökningarna som dirigerar folk till mig borde vara lite skojigare, åtminstone ngn gång. Men inte. Same same; vick2ria med varoanter på siffror och bokstäver.



Men Dina var underhållande. Mycket.



Kram

2010-02-03 @ 23:44:23
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0