Natten som var

Vi hade ett mysigt nyårsfirande, jag ska sortera upp bilderna och visa så snart jag hinner. Det nya året inleddes, kom med nya möjligheter och bla bla bla. Samma gamla löften som alla ändå bara bryter. Jag lovar i alla fall att inte börja röka i år. Nikotinfingrar och rosslande andetag känns så nittiotal.

Jag lovar också att försöka bli lyckligare och inte falla ner i det som gör ont. Sluta grubbla så vansinnigt mycket och bara låta saker ske som de kommer. Släppa kontrollbehovet och skratta mer. Läsa böcker som betyder och kramas mycket. Våga vara vacker och öppna mig för människor lite mer än vad jag gör nu.

Postat av: Anonym

Vackert.

2011-01-01 @ 19:34:23

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0