Flackande ljus

Det är okej att inte ha tusen aningar om hur framtiden kommer att se ut. Och det är inte konstigt att jag inte känner mig totalt trygg och tillfreds med min tillvaro. Så mycket är i förändring och jag är ju mitt uppe i allt det där. Just nu behöver jag inte veta särskilt mycket, jag behöver bara veta att jag alltid har mig själv och att jag klarar mig.

Postat av: tea4two

Det finns ingen, utom möjligtvis du, som tvivlat på att du klarar dig. Sluta tänk så mycket - koppla av och njut i stället.

2012-01-10 @ 12:20:41
Postat av: tea4two

En bukett rosor i regnbågens färger till dig:

http://www.ftdimg.com/pics/products/BD21_330x370.jpg

2012-01-11 @ 00:59:54

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0