Att rucka på sina vanor

Det var så skönt att bara slappa med nära vän i helgen, trots att bägge våra barn var sjuka. Men ingenting blir gjort i mitt hem när jag är borta, så idag drog jag hit och inledde operation storstädning. Imorgon kommer dottern hem från sin sportlovsvecka med pappan och ovan nämnda vän flyttar också in. Här bad man om lite lycka och äventyr för några dagar sen och det var precis vad som ramlade in. Lycka eftersom vi tycker så mycket om varandra. Äventyr, eftersom jag vid 33 års ålder fortfarande aldrig har bott ihop med någon annan än mina barn. Men nu så prövar jag alltså på komboliv ett tag framöver. Jag tror att det kommer bli superfint och ganska läskigt i en alldeles lagom bra blandning.


Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0