Tidig tonåring...

Emma: Får jag ta en lussekatt?

Jag: Ja, men det kostar minst en puss per russin.

Emma: Jaha. Jamen då pillar jag väl ut dom då.

Är de inte väna och ljuvliga, de små liven........


Postat av: V

Finaste tjejerna!

2007-12-21 @ 16:20:45
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: mymlelainen

igår berättade jag för jonna att jag fick visa leg på systemet i globen. hon var med när jag fick visa leg i sickla häromsistens.

Jag: Tänk att jag som är trettiotre år får visa leg, är inte det helt otroligt?

Jonna: Jag tror att de har kommit överens om att be dig om ditt körkort bara föra tt göra dig glad.

Lisen: Så du kan inte ge det till henne att hon fick visa leg och vara glad för hennes skull?

Jonna: Nej.

Lisen: Det gör du rätt i.

Jonna& Lisen: Rått elakt skratt.

Jag: lång näsa, överkörd av nioåringar....

2007-12-21 @ 23:32:19

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0