Grå månad

Det GÅR att överleva november. Med promenader, alkohol, sova tätt intill, hinkvis med te, tända ljus och varma samtal. Snart är det glögg och glitter och ljusare tider. Jag som är barnlös på julafton och ska jobba på natten, ser mer fram emot min och dotterns påkostade fjällresa till nyår. Eftersom hon är upplärd av mig lär man få se upp i backarna!

Jag fick en rolig kommentar mailad idag: Annelie + te = Äktenskap
(Ja, i väntan på en fru får man nöja sig...)

Postat av: Teresa

Barnlös - bra ord, brukar jag använda å... för det är ju så det känns. Vi är aldrig lediga från våra barn, de är ju våra hela tiden, nu och för alltid.

Kramelikram

2007-11-07 @ 17:56:53
URL: http://teresafagersta.blogg.se
Postat av: johanna

Ja november sucks! Nu har vi visserligen snö och allt känns ljusare och med en gång mkt bättre. Nu blir jag ju nyfiken...vilket fjäll ska ni till? kramen

2007-11-07 @ 22:30:43
URL: http://johannaagnes.blogg.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0