Utmaningen har landat

Jag har blivit utmanad att berätta sju sanningar om mig själv:

1. Som fattig student plankade jag på tunnelbanan och åkte fast. Ringde SL:s kundtjänst och frågade om jag fick delbetala. Snyftandes ljög jag friskt om att jag nyss fött tvillingar och det var så dyrt med blöjor. De avskrev hela bötern.

2. Folk brukar tycka att jag är förbannat envis, but they ain´t seen nothing of me yet.

3. Jag föddes med missbildad tungsträng, som gjorde att jag inte kunde sträcka ut tungan utanför munnen förrän jag opererades vid 16 års ålder. Det säger även vid vilken ålder jag ansåg det som ett problem att inte kunna kyssas ordentligt...

4. Jag tycker att kvinnliga bröst är det finaste som finns och kan inte stirra mig nog på dem. Finns det dessutom en urringning så har jag mycket svårt för att se personen i ögonen.

5. Jag borde förmodligen ansluta mig till anonyma internetmissbrukare, eftersom jag hänger framför datorn sjukligt många timmar per dag och tycker att ett dygn utan den är lika med en evighet.

6. Jag har en faslig fobi för att andra ska höra när jag kissar. "Nummer två" ska vi inte ens benämna vid dess riktiga namn!

7. Jag har i flera år haft en hemlig önskan att lära mig dansa Riverdance. Jag vet var det finns en sån kurs. Men det kommer troligtvis aldrig ske eftersom jag har självinsikt kring min rörelseförmåga.

Jag utmanar:
Johanna
Helene
Teresa
Sara D
Alexandra
Vicktoria
Per (Fast han har inte bloggat sen i februari)

Regler:
Länka till din utmanare
Berätta 7 sanningar om dig själv
Utmana 7 bloggare
Lämna meddelande till dem du utmanat


Postat av: Teresa

Ledsen gumman, jag lägger mig, du vann.... Hoppas din helg varit bra. Kramar

2007-11-12 @ 17:33:53
URL: http://teresafagersta.blogg.se
Postat av: johanna

HAhaha...det är så härligt när folks okända "egenheter" kommer fram! Älskade tunnelbansincidenten!

2007-11-12 @ 20:10:22
URL: http://johannaagnes.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ah...jag tycker också det vore coolt att kunna dansa Riverdance. Tycker det på nåt skumt sätt är snyggt...speciellt i massformation. Får erkänna att jag faktiskt åkte ända till Göteborg för att se dem på Scandinavium för en massa år sedan...:)

2007-11-12 @ 22:50:48
URL: http://www.alexandra.st

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0