Fokus för fan

Efter mitt morgonutbrott och efterföljande tre timmars sömn är jag åter människa. Jag ska jobba på att vara trevlig resten av dagen. Jag har saker att se fram emot, nämligen följande resor:


* Dejt ikväll
* Kortutflykt till Göteborg där jag ska vara bland vänner

* Nyårsresa till Sälen med dottern

* Kambodja i februari med bästa vännen

Jag glädjs åt att ha råd med det, att för första gången i mitt liv kunna betala resor rakt av utan kredit. Så det är inte synd om mig bara för att andra saker i mitt liv havererat. Jag har bara ett jävla humör när jag väl släpper fram det. Jag har en förmåga att samla på mig små irritationsmoment och släppa dom bombvis. På mig själv och andra.


Postat av: Maria

Du kommer inte ångra dig ang. Kambodja! I've been there :-)

2007-10-23 @ 21:15:45

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0