Jahopp

Drömde om dig när jag sov. Inte du från förr, utan dig i framtiden. Du nya. Du som jag ska möta. Det var varmt och mjukt och precis som det ska vara. Nära, intimt och jag var lycklig. Vaknade av drömfniss, härligt som omväxling till alla snurrdrömmar. En ny trend får man hoppas och drömmen följer mig i vaket tillstånd. Det finns framtid. Plockar upp mig själv, borstar av mig, sträcker på ryggen, tar ett djupt andetag, och traskar vidare.

Alla tycker att jag borde dejta.


Postat av: Alexandra

Låter trevligt! Dejta verkar bra. Men hur gör man...alltså...bestämmer man att man har en dejt och säger ordet eller är det en dejt om man ses och fikar (givet att man inte träffats förut typ). Fast egentligen är det nog att jag inte vågar tro att hon kan se mig som girlfriend-material. Ganska dumt. Eller realistiskt. Eller mänskligt. Nån gång måste även jag våga prova vingarna. Bara jag klarar en nödlandning istället för en krasch så...:)

2007-10-03 @ 21:52:10
URL: http://www.alexandra.st

Skriv vad du har på hjärtat här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0